Ο παρών Κανονισμός καθορίζει τους κανόνες λειτουργίας του προγράμματος „Εγγύηση PLUS” (εφεξής: Πρόγραμμα), που προσφέρεται από την εταιρεία 7SUN Paweł Sternal ul. Wojska Polskiego 8 41-208 Sosnowiec NIP: 644-325-86-02 REGON: 384626742 εφεξής ο Εγγυητής.
Το Πρόγραμμα Εγγύηση PLUS αποτελεί διευρυμένη μορφή προστασίας του εξοπλισμού που αγοράστηκε από τον Εγγυητή και έχει ως σκοπό να εξασφαλίσει στους Πελάτες και τους επενδυτές αυξημένη ασφάλεια, πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση μετά την πώληση και συνεχή λειτουργία των φωτοβολταϊκών εγκαταστάσεων.
Το Πρόγραμμα καλύπτει αποκλειστικά αντιστροφείς (inverters) ισχύος έως 20 kW και συστήματα αποθήκευσης ενέργειας χωρητικότητας έως 10 kWh που αγοράστηκαν από τον Εγγυητή από τις 17 Οκτωβρίου 2025, υπό την προϋπόθεση τήρησης των όρων που ορίζονται στον παρόντα Κανονισμό.
Η ένταξη στο Πρόγραμμα γίνεται αυτόματα κατά την αγορά της συσκευής που αναφέρεται στην παρ. 3, υπό την προϋπόθεση ότι στο τιμολόγιο περιλαμβάνεται η ένδειξη „Εγγύηση PLUS”.
§2. Έκταση προστασίας
Το Πρόγραμμα Εγγύηση PLUS παρέχει:
Εγγύηση αντικατάστασης της συσκευής (αντιστροφέα ή συστήματος αποθήκευσης ενέργειας) με νέο εξοπλισμό, σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αποκατάσταση της βλάβης εξ αποστάσεως εντός 7 ημερών από τη δήλωση της βλάβης.
Η αντικατάσταση της συσκευής πραγματοποιείται από το απόθεμα συσκευών διαθέσιμων στην αποθήκη του Εγγυητή. Εάν δεν είναι διαθέσιμο πανομοιότυπο μοντέλο, ο Εγγυητής μπορεί – μετά από προηγούμενη συνεννόηση με τον Πελάτη – να προμηθεύσει συσκευή με μη κατώτερα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν συμφωνεί με την αντικατάσταση με άλλο μοντέλο, ο Εγγυητής μπορεί να διαθέσει αντικαταστατική συσκευή για το διάστημα της επισκευής.
Εκχώρηση εγγύησης – δυνατότητα μεταβίβασης των δικαιωμάτων που απορρέουν από το Πρόγραμμα στον τελικό επενδυτή, ακόμη και σε περίπτωση παύσης ή αναστολής της δραστηριότητας του εγκαταστάτη.
Πρόσθετη αντασφαλιστική προστασία που παρέχεται άμεσα από τον Εγγυητή, ο οποίος ενεργεί ως εσωτερικός εγγυητής ανεξάρτητος από τον κατασκευαστή της συσκευής.
Η προστασία στο πλαίσιο του Προγράμματος αποσκοπεί στη διασφάλιση των συμφερόντων του επενδυτή σε περιπτώσεις απρόβλεπτων γεγονότων, ιδίως όταν αφορά σε μη διαθεσιμότητα του σέρβις του κατασκευαστή ή παύση δραστηριότητας του εγκαταστάτη.
§3. Όροι συμμετοχής
Το Πρόγραμμα καλύπτει μόνο συσκευές:
που αγοράστηκαν στην τιμή που ισχύει στην πλατφόρμα πώλησης του Εγγυητή (χωρίς πρόσθετες διαπραγματεύσεις τιμής),
που φέρουν ρητά στη φορολογική απόδειξη/τιμολόγιο τη θέση „Εγγύηση PLUS”,
και που πληρούν τις τεχνικές απαιτήσεις που ορίζονται στο § 1 παρ. 3.
Η αντικατάσταση ή επισκευή στο πλαίσιο του Προγράμματος είναι δυνατή αποκλειστικά βάσει αίτησης σέρβις σε οποιαδήποτε μορφή (μέσω e-mail, τηλεφωνικά ή γραπτώς), η οποία περιλαμβάνει:
Σε περίπτωση αντικατάστασης ή επιστροφής συσκευής, ο Πελάτης υποχρεούται να αποστείλει τη συσκευή στην πρωτότυπη συσκευασία μαζί με τον πλήρη εξοπλισμό.
Η προστασία της Εγγύησης PLUS καλύπτει περίοδο:
24 μηνών από την ημερομηνία πώλησης της συσκευής,
με δυνατότητα επιπλέον 2 μηνών για την εγκατάσταση στον επενδυτή. Η προστασία αρχίζει από την ημέρα θέσης σε λειτουργία της εγκατάστασης, αλλά όχι αργότερα από 2 μήνες μετά την ημερομηνία πώλησης. Απόδειξη έναρξης λειτουργίας της συσκευής αποτελεί το πρωτόκολλο παραλαβής των εργασιών εγκατάστασης ή η καταγεγραμμένη ενεργοποίηση στο σύστημα παρακολούθησης του κατασκευαστή μέσω της εφαρμογής.
§4. Διαδικασία υλοποίησης
Μετά τη λήψη της δήλωσης, ο Εγγυητής προβαίνει σε αρχικό έλεγχο και επιχειρεί εξ αποστάσεως επίλυση του προβλήματος.
Εάν η βλάβη δεν αποκατασταθεί εντός 7 ημερών από την ημερομηνία δήλωσης, ο Εγγυητής εκκινεί τη διαδικασία αντικατάστασης της συσκευής.
Η αντικατασταθείσα συσκευή θα παραδοθεί από τα τρέχοντα αποθέματα του Εγγυητή και η ελαττωματική συσκευή πρέπει να επιστραφεί εντός 7 ημερών από την παραλαβή του νέου εξοπλισμού.
Σε περίπτωση που η συσκευή δεν πληροί τις προϋποθέσεις αντικατάστασης (π.χ. μηχανικές ζημιές με υπαιτιότητα του χρήστη), ο Εγγυητής διατηρεί το δικαίωμα να επιβαρύνει τον Πελάτη με τα έξοδα μεταφοράς και πραγματογνωμοσύνης.
§5. Εξαιρέσεις ευθύνης
Το Πρόγραμμα Εγγύηση PLUS δεν καλύπτει:
ζημιές που προκύπτουν από εσφαλμένη εγκατάσταση, χρήση αντίθετη με το εγχειρίδιο ή παρέμβαση μη εξουσιοδοτημένων προσώπων,
μηχανικές βλάβες, πλημμύρες, υπερτάσεις ή άλλα τυχαία γεγονότα που δεν σχετίζονται με ελάττωμα της συσκευής,
δαπάνες αποσυναρμολόγησης και επανασυναρμολόγησης της συσκευής στον χώρο εγκατάστασης,
συσκευές των οποίων ο σειριακός αριθμός έχει αφαιρεθεί, τροποποιηθεί ή είναι δυσανάγνωστος.
Το Πρόγραμμα δεν αποτελεί επέκταση της εγγύησης του κατασκευαστή, αλλά ξεχωριστή υπηρεσία σέρβις που παρέχεται από τον Εγγυητή στο πλαίσιο του δικού του συστήματος αντασφάλισης.
§6. Διατάξεις σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων (GDPR)
Υπεύθυνος επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων των συμμετεχόντων στο Πρόγραμμα είναι η 7SUN Paweł Sternal, ul. Wojska Polskiego 8, 41-208 Sosnowiec.
Τα προσωπικά δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία για τους σκοπούς:
διαχείρισης δηλώσεων και παροχής υπηρεσιών σέρβις στο πλαίσιο του Προγράμματος,
επικοινωνίας με τον Πελάτη σχετικά με την εξυπηρέτηση εγγύησης,
εκπλήρωσης νομικών και λογιστικών υποχρεώσεων που απορρέουν από την επιχειρηματική δραστηριότητα.
Η νομική βάση της επεξεργασίας είναι το άρθ. 6 παρ. 1 στοιχ. β και γ του GDPR – εκτέλεση σύμβασης και νομική υποχρέωση του υπευθύνου επεξεργασίας.
Τα δεδομένα μπορούν να διαβιβαστούν σε οντότητες που συνεργάζονται με τον Εγγυητή στην παροχή υπηρεσιών σέρβις ή logistics, στον βαθμό που είναι αναγκαίος για την εκτέλεση της παροχής.
Τα δεδομένα θα φυλάσσονται για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την υλοποίηση του Προγράμματος καθώς και για τον χρόνο που προβλέπεται από τις διατάξεις περί λογιστικής και τις προθεσμίες παραγραφής αξιώσεων.
Κάθε άτομο έχει δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα του, διόρθωσης, περιορισμού της επεξεργασίας, φορητότητας καθώς και διαγραφής στις περιπτώσεις που προβλέπει ο νόμος.
Κάθε ερώτημα σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων μπορεί να αποστέλλεται στη διεύθυνση e-mail: rodo@7sun.eu.
Ο συμμετέχων στο Πρόγραμμα έχει δικαίωμα υποβολής καταγγελίας στον Πρόεδρο της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (UODO).
§7. Τελικές διατάξεις
Το Πρόγραμμα Εγγύηση PLUS ισχύει στην επικράτεια της ΕΕ, ιδίως στην επικράτεια της Δημοκρατίας της Πολωνίας.
Η συμμετοχή στο Πρόγραμμα δεν απαιτεί ξεχωριστή εγγραφή – προϋπόθεση αποτελεί η πλήρωση των απαιτήσεων που ορίζονται στο § 3.
Ο Εγγυητής διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης του παρόντος Κανονισμού· οι τροποποιήσεις δεν επηρεάζουν τα δικαιώματα των Πελατών που πραγματοποίησαν αγορά πριν από την εισαγωγή τους.
Για θέματα που δεν ρυθμίζονται από τον παρόντα Κανονισμό εφαρμόζονται οι διατάξεις του πολωνικού δικαίου, και ειδικότερα του Αστικού Κώδικα.
Οποιαδήποτε διαφορά που προκύπτει από την υλοποίηση του Προγράμματος θα επιλύεται από τα δικαστήρια που είναι αρμόδια σύμφωνα με την έδρα του Εγγυητή.
Ο Κανονισμός τίθεται σε ισχύ την 17η Οκτωβρίου 2025.